Najczęściej wyszukiwane:

Strefa pracownika

Sztuczna inteligencja (AI) w pracy dydaktycznej – poziom rozszerzony

Zachęcamy do udziału w szkoleniu z zakresu wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji w dydaktyce na poziomie rozszerzonym.

Program:

1. Zaawansowane techniki promptowania – część warsztatowa z ćwiczeniami

  • Przygotowanie rozbudowanego prompta z pomocą AI,
  • Weryfikowanie halucynacji,
  • Chain-of-Thought oraz metoda krok po kroku

2. Pogłębiony przegląd funkcji Chat GPT, Preplexity i Gemini (wersji bezpłatnych i płatnych)

  • Personalizacja
  • Tworzenie asystentów AI
  • Inne funkcje płatne

3. Przegląd wybranych modeli wyspecjalizowanych dla pracy naukowej i dydaktycznej

  • SciSpace
  • Scholarcy
  • Consensus
  • Scite_
  • Elicit
  • Thesify

4. Podsumowanie

Prowadzący:

Maciej Wnuk - autor „Dekalogu wykorzystania sztucznej inteligencji w jednostce publicznej”. Entuzjasta nowoczesnych narzędzi w sektorze edukacji, przy jednoczesnym zwracaniu uwagi na przestrzeganie obowiązujących przepisów i zasad.  Ponad 14 lat doświadczenia w administracji rządowej i samorządowej. Wykorzystuje dostępne narzędzia AI w swojej pracy dydaktycznej.

Informacje organizacyjne:

Termin: 19 grudnia 2025 r. (piątek) w godz. 16.00-20.00

Limit miejsc: 15 osób

Kontakt: Centrum Rozwoju Dydaktyki, Wydział Zarządzania UŁ
Dr Olga Drynia
E-mail: olga.drynia@uni.lodz.pl

Uwaga! Lista uczestników została zamknięta. Osoby zainteresowane udziałem w szkoleniu prosimy o kontakt: olga.drynia@uni.lodz.pl

Funduszepleu
Projekt Multiportalu UŁ współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej w ramach konkursu NCBR