- Publish or Perish - indeks Hirsha vs Egghe'a. Do czego mogą się przydać (Bibliometria w pracy dydaktyka)
- Wskaźniki bibliometryczne w bazie Scopus i WOS, do czego się przydają. Porównanie (Bibliometria w pracy dydaktyka)
- Otwarte zasoby w Scopus i WOS (Bibliometria w pracy dydaktyka)
- Wybierasz się na Erasmusa? Sprawdź w Scopusie czy miejsce stażu spełnia twoje oczekiwania (Bibliometria w pracy dydaktyka)
- Gdzie publikować - narzędzia Journal Finder (Bibliometria w pracy dydaktyka)
- "Predatorzy", nieetyczne praktyki, na co zwracać uwagę żeby nie wejść na minę (Bibliometria w pracy dydaktyka)
- Profile przedmiotów w mediach społecznościowych – jak komunikować się ze Studentami przez media społecznościowe
- Indeks Hirscha - gdzie go szukać i jak interpretować (Bibliometria w pracy dydaktyka)
- Bibliograficzno-bibliometryczna baza Scopus w kształceniu i nauce (Bibliometria w pracy dydaktyka)
- Ocenianie – tak, ale kiedy i jak?
- Synchroniczne i asynchroniczne metody dydaktyczne w nauczaniu hybrydowym przy wykorzystaniu narzędzi Moodle i Office
- Nowoczesne aplikacje Office i funkcjonalności Moodle w dydaktyce
Dokumenty projektowe i niezbędne informacje dostępne na stronie: https://www.potegadydaktyki.uni.lodz.pl/ oraz na stronie UŁ https://www.uni.lodz.pl/wydarzenia
Redakcja: Wydział Zarządzania UŁ